بهترین روش جراحی گونه چیست و چگونه انجام می شود
نوشته شده توسط : drmohandes

 بهترین روش جراحی گونه چیست و چگونه انجام می شود

با پیشرفت در علم جراحی همه افراد می توانند بعضی از مشکلات اندامی خود را بر طرف نمایند. جراحی های زیبایی از این گونه عمل ها است. ما در این مقاله بهترین روش جراحی گونه را بررسی می کنیم. اگر شما به جراحی زیبایی علاقه دارید می توانید با ما در این مقاله همراه باشید.

گونه‌گذاری چیست

انواع جراحی های گونه

داشتن گونه های برجسته امروزه یکی از ملاک های زیبایی برای افراد است. برای همین است که بیشتر مردم به خصوص خانم ها خواهان گونه هایی برجسته هستند.

روش جراحی گونه در بین افراد متفاوت است. اما در کل این عمل به 4 صورت امکان پذیر است.

  • تزریق چربی
  • تزریق ژل
  • پروتز گونه
  • جراحی گونه

متخصص جراحی فک و صورت

آیا تزریق چربی بهترین روش جراحی گونه است

در این روش که متخصص زیبایی آن را انجام می دهد. از چربی بدن خود فرد استفاده می شود. این چربی می تواند از نقاط مختلف بدن فرد مانند: باسن، ران، و یا لگن برداشته شود. این مقدار چربی در یک عمل کوچک از محل مناسب برداشته شده و در مکانی سرد نگه داری می شود و در طی چند مرحله که به نظر متخصص بستگی دارد به گونه بیمار تزریق می شود. در این روش جراحی یعنی تزریق چربی به گونه فرد باید تحت عمل لیپوساکشن قرار گیرد تا چربی مورد استفاده برداشته شود و سپس از این چربی برای تزریق استفاده شود. این روش برای عمل گونه بیشترین طرفدار را در بین مردم دارد. زیرا از چربی خود فرد استفاده می شود و احتمال بروز حساسیت در این روش بسیار کم است.

زاویه سازی صورت با چربی

تزریق ژل یک روش جراحی گونه

تزریق ژل نیز مانند تزریق چربی است با این تفاوت که از مواد تجاری استفاده می شود. این مواد اگر از مواد درجه یک و برند استفاده شود می تواند برای بیشتر از یک سال هم دوام داشته باشد. این روش بسیار سریع و راحت است. در این روش جراحی گونه فرد با مراجعه به متخصص زیبایی به صورت سرپایی و در کلینیک مورد عمل قرار می گیرد. بعد از عمل نیز به برنامه کاری خود می پردازد. اما این نکته را به یاد داشته باشید که ممکن است بعضی از افراد به ژل مصرفی حساسیت نشان بدهند. و یا بعد از عمل تزریق ژل، ماده در زیر پوست حرکت کند و ناهمواری در روی پوست ایجاد کند.

جناب دکتر مهدی سزاوار از جراحان مطرح در زمینه گونه گذاری زیبایی می باشند که مهارت و دقت در عمل‌های انجام شده توسط ایشان کاملاً مشهود است و رضایت صد در صدی بیماران مهر تأییدی بر این امر می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: